Ieri, marti, cele trei ceasuri s-au consumat, desigur, unde altundeva, la administratia financiara…ei vor bani de la noi din orice. char si din ce nu s-a realizat. nu conteaza ca n-am avut venituri ‘independente’ in ultimii 3 ani…ei ma someaza sa-mi ‘reglementez’ situatia financiara. cred ca interpretarea mea pentru aceasta expresie e foarte diferita de a lor. singura reglementare pentru mine ar fi un salariu decent…
doamna inspector financiar ar vrea ca aceasta reglementare sa fie astfel: pe ultimii trei ani in care eu nu am facut banii pe care i-as fi vrut, sigur ca da, sa fac niste estimari de ce as fi vrut, sa platesc impozit pe acele estimari, apoi sa zic ca nu le-am facut, ei sa recalculeze cu zero, sa cer sa mi-i dea inapoi dar sa nu-i iau, caci ma penalizeaza pentru ca nu am facut asta acum trei ani.
v-am pierdut? mda, asa cred si eu. am refuzat sa estimez ceva ce stiu ca nu e adevarat si raspunsul e: faceti o cerere de mana si depuneti la registratura sa nu va mai calculeze impunere!
Opac ca o zi cetoasa. asta e administratia financiara.
al patrulea ceas rau e ca s-au incurcat orele mele de la munte si se pare ca merg acolo doar saptamina viitoare.
azi asteptare cu bucluc si mai multe nu! ma pierd pe drum si greu se mai leaga pe urma…