M-am vaccinat şi eu, nu în urma şocului cu Toni Tecuceanu, deşi tot mi s-a ridicat părul măciucă…

Aşa, ne-am dus cu Alesul şi, desigur, Prinţul nelipsit de la orice activitate a adulţilor din familie la o clinică din Mall. Asta pentru că pe-acolo tot avem drum, iar clinica are lipite afişe pe toate geamurile cu litere de-o şchioapa „Centru de vaccinare Cantagrip”.

Intră bărbaţii primii, iau doza, apoi eu.

Doamna doctor (sic!), foarte amabilă, mă întreabă cele necesare despre alergii sau boli; avem o discuţie cu Prinţul care-i explică prezenţa lui în cabinet (eu o ţin pe mama de mână sa nu-i fie frică) apoi doamna îmi ia buletinul si scoate vreo 10 liste cu categorii de angajaţi să ma treacă şi pe mine. Şi zice: sunteţi angajat în administraţia publică, cadru medical, student, în poliţie, armată…Eu zic, staţi ca nu, eu sunt cadru didactic…Ah, replică doctoriţa, avem liste numai cu categoriile importante de angajaţi. Dar vă trec pe lista suplimentară cu alte categorii!

No, ce bine, că mi-am găsit şi eu locul, chiar dacă nu e printre categoriile importante de angajaţi. Cum m-a ghicit, din prima!

Să fiu rea? Să meargă ei undeva cu categoriile lor, şi să caute la dicţionar că nu e nagyon szep să confunzi aşa cuvintele chiar dacă nu e pe materna ta! Am zîs!