Daca mai zice cineva ca romanii sunt hoti, fac un filmulet cu magazinul de la parterul blocului de unde-mi iau eu paine si-l postez aici sa inchid gura circotitorilor!

Magazinul de care va ziceam este in spatele unui mega santier unde se construieste – zi si nopate, 7 zile pe saptamana – cel mai mega hotel de 5 stele din orasul asta de provincie…Se intelege ca pe santierul acela lucreaza citeva sute de muncitori care pe la anumite ore flaminzesc de numa, numa, asa ca scot din traista ce-au mai pus nevestele sau, mai des se pare, se indreapta spre singurul magazin din zona si cumpara ce are. Si multe nu are, doar ceva cartofi zbirciti, franzela feliata, conserve si, cel mai important…bere!

Mai remarcabil in toata povestea noastra e ca magazinul cu pricina pare badly understaffed  si de cite ori intri ai impresia ca e inchis, nu e nimeni inauntru si doar au uitat sa traga zavorul. Poti sa te plimbi printre rafturi, sa te servesti cu ce vrei si chiar sa pleci de-acolo cu franzela, cartofii, berea, etc., caci singura vinzatoare are de lucru prin spate, ce stiu eu ce face, dar e scumpa la vedere. Insa toti santieristii nostri, veniti din cele mai incredibile cotloane ale tarii, stau cu bratele pline de ce-au gasit de mincare, cuminti linga casa, minute intregi!!! asteptind sa apara cineva si sa plateasca!

Fiul meu nu e nici pe de parte atit de rabdator, incit uneori deja a devorat juma de punga de pufuleti pina sa ajungem s-o platim.

PS Dupa ce m-am uitat o jumatate de ora la stiri in seara asta, imi vine sa sterg prezenta insemnare patriotarda!