Cineva m-a intrebat aici daca pisica neagra de pe mormint e omen bun sau rau…bag de seama ca a fost unul bun, caci m-am odihnit in vacanta, am plantat si udat flori in gradina, m-am mirat de taranul roman care-si paste vacile in holda de griu a vecinului, am fost la munte unde in jumatate de ora ne-a plouat cu gheta de doua ori si am stat si la plaja 10 minute!

Azi in prima zi de lucru i-am dat cu usa in cap unui domn care nu merita, saracul, pur si simplu s-a nimerit pe traiectoria usii! Dar cea mai mare realizare e ca am gasit loc de parcare in centru la ora 4 dupa amiaza…ca de obicei fac kilometrii in jurul parcului incercind sa-mi vir si eu masina intr-o tufa! Stiu ce zic acuma unii, fraternizez cu cei care vor sa fie scoase masinile din oras, sa mergem toti cu bicicleta, da nu cind serviciul meu e in doua locatii in aceeasi zi, la distanta de 12km una de alta!