dsc02335.jpgDin fericire a venit căldura şi pe-aici, în termenii locului, adică s-au făcut aşa vreo 15 grade, şi oamenii ies să se bucure de soare…cu ce are fiecare! Eu înainte să mă mut în cartierul ăsta, „congres de geriatrie”, n-am ştiut că şi pisica se scoate la plimbare. Cu lesă, frumos pe lîngă bloc, cu opriri la mirosit copacii şi gardul viu! Credeam că numai cîinele are nevoie de dresaj la tufă, că pisica are cutie şi e fericită să se plimbe de pe canapea pe bibliotecă, pe hotă sau cuptor. M-am înşelat teribil! Vecinii mei îşi scot de două ori pe zi pisica la plimbare, îi fac turul cartierului, o ţin la plajă iar dacă nu au vreme s-o supravegheze o lasă pur şi simplu pe uşă afară să marcheze cu feromoni proaspeţi teritoriul. Ce nu ştiu ei e că în zilele acela pisica lor petrece timpul în nucul din spate, hăituită de căţeii riverani sau în trecere prin zonă.

Na, asta era tot de la înălţimea cutiei mele virtuale. No offence pentru posesorii de pisici, plimbate sau nu cu lesa prin cariter.

1 Mai destins? ca altul…